poniedziałek, 6 stycznia 2014

flat spiral stitch





Dzisiaj chciałabym się podzielić moim najnowszym dziełem, a mianowicie bransoletką wykonaną ściegiem spiralnym płaskim czyli flat spiral stitch :)

Do zrobienia bransoletki użyłam następujących koralików:

oraz oczywiście igły do nawlekania koralików (firmy John James) i nici monofilowej o grubości 0,16mm. (na razie jedyne jakie posiadam, ale niezbyt przypadły mi do gustu - plączą się!)

Dużą pomocą w nauczeniu się tego ściegu był tutorial zamieszczony na stronie www.blog.pasart.pl: flat spiral stitch. Wszystko jest tam wyjaśnione naprawdę fajnie i szybko można załapać o co chodzi :)

Moja bransoletka nie jest perfekcyjna, bo jak sami przekonacie się na zdjęciach, "składa" się przy zakończeniu. Nie mogę się tego pozbyć, więc jeżeli ktoś wiedziałby, jak zrobić by układała się równo, to byłabym wdzięczna za podpowiedzi :)

Nie zostało mi nic innego jak pokazać kilka zdjęć :)



Życzę Wam miłego dnia, Maddie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz